dentsu aegis network

ACHTUNG! mcgarrybowen

ACHTUNG!mcgarrybowen Is het creatieve bureau van Dentsu Aegis voor merk communicatie. Met een team van 40 internationale creatieven maakt ACHTUNG! merk campagnes voor onder andere Vodafone, Volkswagen, Orangina en Google. Daarnaast werkt ACHTUNG! onder het label Kraftwerk aan innovatieve (digitale) diensten voor Philips, Eneco, AH to go en KLM. In de afgelopen 10 jaar is ACHTUNG! drie keer uitgeroepen tot ‘digital agency of the year’ door de Spin Awards en in 2015  tot ‘bureau van het jaar’ door de SAN. Het bureau is meerdere malen bekroond voor creativiteit en effectiviteit door de ADCN, Spinawards, SAN, Esprix, Effie, Eurobest en Cannes Lions. 

Achtung

KLM layover with a local

Voor KLM koppelden we Amsterdammers aan KLM passagiers die een overstap maken op Schiphol. Zo kunnen ze kennismaken met het lokale leven in Amsterdam. Bij het koppelen van passagiers aan locals wordt rekening gehouden met interesses en taalvoorkeur. Realtime informatie en notificaties zorgen ervoor dat de reiziger weer op tijd terugkeert naar Schiphol voor de volgende vlucht.

Vodafone oma online

Voor veel ouderen zijn smartphones net wat te slim. Met ‘Oma Online’ vestigden we breed de aandacht op de positieve effecten van mobiele technologie en verbeterden we de associaties rondom het merk Vodafone significant.