dentsu aegis network

Carat

CARAT gelooft dat media een belangrijke katalysator zijn voor verandering van gedrag. Het is onze ambitie om in de manier waarop we samenwerken met klanten, collega’s en externe partners het verschil te maken. Dagelijks zetten 40 ervaren vakmensen hun natuurlijke talent en passie in om te bouwen aan merken in media en voeren zij regie op de communicatie tussen merken en consumenten.




Carat
Focus on Teens
Focus on Teens

A Focus on Teens – Een dag niet geliked is een dag niet geleefd

Hoe kunnen we inzichten in de jongerendoelgroep daadwerkelijk toepasbaar maken voor mediaplanning? En kunnen we de prestaties van een multimediaal plan doorrekenen op KPI’s, zoals bekendheid, overweging, voorkeur en aankoopintentie? Carat draagt met het Focus on Teens project bij aan het opvullen van deze kennis en het bereiken van jongeren. Het Boekje Carat Focus on Teens “Een dag niet geliked, is een dag niet geleefd” is in 2015 bekroond met de Hans du Chantinier-prijs.Lees meer over dit onderzoek
Philips Airfryer

Philips Airfryer - lekker en gezond frituren

Philips richt zich op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting.

Marketing doelstelling: 
Awareness verder vergroten door wegnemen van de smaak barrières en het stimuleren van frituurpan bezitters om hun huidige frituurpan te vervangen door een hete lucht frituurpan.

Lees hier meer over de oplossing