dentsu aegis network

Posterscope

Posterscope is ’s werelds grootste en beste specialist in Out of Home communicatie, beter bekend als buitenreclame. Out of Home media is always on; 24/7, altijd vernieuwend en erg divers. Daarom geeft Posterscope communicatieadvies op basis van de nieuwste ontwikkelingen en trends. Wij werken in 32 landen met 800 medewerkers voor de mooiste A-merken. De kernactiviteiten van Posterscope zijn: inkoop, planning, traffic, onderzoek, strategie, creatie en conceptontwikkeling. Door de samenwerking met andere bureaus van Dentsu Aegis Network weten wij de consument altijd te bereiken.

Posterscope
Posterscope
Posterscope

Calvin Klein - Bieber Activation

Posterscope heeft een mediacampagne uitgevoerd voor het Amerikaanse kledingmerk Calvin Klein. Onderdeel van de mediacampagne was het promoten van de Calvin Klein winkel in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat. Het gezicht van de campagne was celebrity en tieneridool Justin Bieber. Door het weggeven van een gratis Calvin Klein Bieber-poster ging mening meisjeshart sneller kloppen en verdubbelde het bezoek aan de winkel. In samenwerking met JCDecaux bouwde Posterscope een aantal losse reclamepanelen, mupi’s genoemd, om naar poster give-aways. Meer weten over deze case?

BBC First

BBC is een nieuwe klant van Posterscope en Dentsu Aegis Network. Onlangs lanceerde de Beeb haar nieuwe kanaal BBC First in Nederland. En wel middels een prachtige mediacampagne. Het nieuwe themakanaal voor de beste Britse series is onder andere zichtbaar geweest op de trams in Amsterdam. Hiermee was BBC de eerste adverteerder in Nederland die de tramreclame in de hoofdstad opnieuw leven heeft ingeblazen. De gemeente Amsterdam had kort daarvoor namelijk aangegeven dat ook trams weer als reclamemedium ingezet mochten worden. Naast trams was de BBC campagne ook te zien op abri’s, social media, snelwegmasten en homepage takeovers. Meer lezen over deze case?