dentsu aegis network

Vizeum

Vizeum richt zich op het oplossen van zakelijke uitdagingen van adverteerders door middel van media. Wij geloven dat innovatie het uitgangspunt is om ideeën om te zetten in waarde voor onze klanten, waarbij we data gebruiken om de acute impact op zakelijk succes te kunnen meten én begrijpen. Zo creëren wij, in nauwe samenwerking met onze klanten, de meest betekenisvolle verbindingen tussen merken en consumenten. Met 20 collega’s werken wij iedere dag met veel plezier voor 50 merken, waaronder Burger King, Sonos, Nintendo en PostNL.

Vizeum
PostNL
PostNL

PostNL

Uitdaging: Hoe bereik je de professionele direct marketeer in een overvolle markt? PostNL wilde impactvol en persoonlijk communiceren met een selectief deel van de doelgroep direct marketeers. Hierdoor moest PostNL op de kaart worden gezet als de meest professionele partner in hun aankomende DM campagne.

Oplossing: Hoe sterk zou het zijn als we DM specialisten van grote adverteerders direct confronteren met de DM propositie en excellente service van PostNL? Niet via traditionele kanalen, maar op een impactvolle wijze met een heel persoonlijke DM via de postbezorger.

Lees hier meer over de campagne van Post NL

SNS Bank

Uitdaging SNS Bank staat voor de moeilijke opdracht om zichzelf weer op de kaart te zetten. Het roer moet om. Bankieren kan én moet een stuk normaler. Maar hoe kan de bank zichzelf voldoende zichtbaar maken met een budget dat veel lager ligt dan dat van de concurrentie? Oplossing Aan de hand van ons unieke CCS doelgroeponderzoek (Consumer Connection Study) analyseerden wij het mediagedrag van de ‘gewone’ Nederlander. Vervolgens maakten we via CCS een vertaalslag van de doelgroep die wordt omschreven vanuit de Motivaction Mentality milieus. Na overleg met alle betrokken partijen is gekozen voor een gefaseerde aanpak en begint de campagne bij medewerkers en klanten.

Lees de gehele campagne van SNS bank